با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا  هرمزگان



رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا هرمزگان در سمت خود ابقا شد.

      
به گزارش صبح ساحل، مجمع انتخاباتی هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان هرمزگان با حضور مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش وجوانان استان ، محسن موسوی دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ، روزبه زابلی پور معاون ورزشی اداره کل ورزش وجوانان و اعضای مجمع برگزار شد  و محمود کریم زاده به عنوان سکاندار هیات ورزش بیماران خاص در سمت خود ابقا شد‌.
مظفر خادمی نسب در مجمع انتخاباتی هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان هرمزگان اظهار داشت:
در چهار سال گذشته رئیس هیات از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کرد تا خدمات مناسب به ورزشکاران بیماران خاص ارائه شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم هیئت رئیسه هیات ورزش بیماران خاص نیز در کنار رئیس هیات برای پیشبرد اهداف  تلاش کنند. خادمی نسب خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به مشکلات موجود نتوانستیم به میزان لازم به هیات ورزش بیماران خاص کمک کنیم، امیدوارم در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین به خوبی استفاده شود. محسن موسوی، دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا نیز در این مجمع اظهار داشت: کار برای جامعه ورزش بیماران خاص قلبی است و افرادی که در هیات بیماران خاص وپیوند اعضا فعالیت می کنند با تمایل شخصی این کار را انجام می‌دهند.
وی ادامه داد: از نظر مالی شرایط سخت شده است و  فدراسیون و هيأت ‌های تابعه آن خدماتی که ارایه می کنند بدون دریافت هزینه از ورزشکاران برگزار می‌کنند.
در پایان این مجمع محمود کریم زاده سرپرست هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان هرمزگان و تنها کاندید ریاست این هیات  پس از رای‌گیری با ۱۱ رای  از مجموع یازده رای به عنوان رئیس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان هرمزگان انتخاب شد‌.
همچنین انتخابات هیئت رئیسه هیات ورزش بیماران خاص استان هرمزگان برگزار شد و  اسما عالی پور  به عنوان نائب‌ رئیس،  عباس امانی به عنوان خزانه‌دار، یعقوب کاویان مهر ، ملیحه طاهری و غلامعلی دانشور به عنوان عضو انتخاب شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها